ZWROTY
Kupiłaś, przymierzyłaś i okazało się, że rozmiar lub fason Ci nie odpowiada? Nie martw się! Masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru.
Zwrot środków nastąpi niezwłocznie – nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu zakupionego towaru.
Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt na adres:
The Lux Line sp z o.o.
Bleszyn 6, 97-306 Grabica,
tel.:
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałeś drogą mailową.
REKLAMACJA
Ups! Coś poszło nie tak i otrzymałaś produkt, który posiada wadę? Nie martw się! Masz możliwość reklamacji – niezwłocznie skontaktuj się z nami, jednak nie później niż po 24 godzinach a my zlecimy odbiór paczki.
Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na adres:
The Lux Line sp z o.o.
Bleszyn 6, 97-306 Grabica,
tel.:
wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałeś w wersji papierowej wraz z zamówieniem.
Niezależnie czy wysyłasz zwrot czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:
- Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt, obuwie musi wrócić w oryginalnym kartonie.
- Reklamowany produkt powinien być czysty.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy Ci równowartość najtańszego kosztu wysyłki dostępnego na naszej stronie internetowej.
- Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności.
- Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu.