ZWROTY

Kupiłaś, przymierzyłaś i okazało się, że rozmiar lub fason Ci nie odpowiada? Nie martw się! Masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru.
Zwrot środków nastąpi niezwłocznie – nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu zakupionego towaru.

Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt na adres:

The Lux Line sp z o.o.

Bleszyn 6, 97-306 Grabica,

tel.:

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałeś drogą mailową.

 

REKLAMACJA

Ups! Coś poszło nie tak i otrzymałaś produkt, który posiada wadę? Nie martw się! Masz możliwość reklamacji – niezwłocznie skontaktuj się z nami, jednak nie później niż po 24 godzinach a my zlecimy odbiór paczki.

Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na adres:

The Lux Line sp z o.o.

Bleszyn 6, 97-306 Grabica,

tel.:

wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałeś w wersji papierowej wraz z zamówieniem.

Niezależnie czy wysyłasz zwrot czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:

  1. Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt, obuwie musi wrócić w oryginalnym kartonie.
  2. Reklamowany produkt powinien być czysty.
  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.
  4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy Ci równowartość najtańszego kosztu wysyłki dostępnego na naszej stronie internetowej.
  5. Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności. 
  6. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu.